مراقبتهای بعد از کاشت مو به روش sut

کاشت مو sut که یکی از بهترین روش های کاشت مو میباشد ، شما میتواند در این بلاگ مراقبت هایی که نیاز است بعد از کاشت مو به روش sut رعایت کنید رو اطلاع پیدا کنید

مراقبتهای بعد از کاشت مو به روش sut

کاشت مو sut که یکی از بهترین روش های کاشت مو میباشد ، شما میتواند در این بلاگ مراقبت هایی که نیاز است بعد از کاشت مو به روش sut رعایت کنید رو اطلاع پیدا کنید

بهترین شیر پاک کن های ارگانیک و اثرگذار برای پوست (قسمت سوم)

شیر پاک کن عسل و لیمو

عسل و لیمو با هم , مرطوب کننده ای ارگانیک و ضد عفونی کننده می باشند که آرام بخش بوده و سبب پاک سازی پوست می گردند . اسید سیتریک لیمو سبب رفع آکنه می شود . در واقع باکتری ها و آنزیم های مرکبات کمک می نمایند تا سلول های مرده پوست حذف شوند . عسل نیز یک تمیز کننده ارگانیک است که ضد باکتری بوده و غنی از آنتی اکسیدان ها است .

شیر پاک کن ماست

برای کمک به سم زدایی پوست و از بین بردن سلول های مرده و لایه برداری پنبه ای را به ماست آغشته کرده و صورتتان را با آن منزه فرمائید .

شیرپاک کن روغن زیتون

برای به کار گیری از روغن زیتون تحت عنوان یک شیر پاک کن خانگی و مرطوب کردن پوست و کاهش آسیب رسانی رادیکال های آزاد یک فنجان روغن زیتون را با نصف فنجان سرکه و مقداری آب ترکیب کرده و بر روی پوست خویش اعمال نمایید .

خاک رس پاک کننده ارگانیک صورت

خاک رس , با حذف توکسین از سطح پوست التهاب را آهسته می نماید . برای پاک کردن صورت با خاک رس , خاک رس را با آب یا بقیه مواد ارگانیک مثل ژل آلوئه ورا , ماست کم چرب , ترکیب کرده و یک پاک کننده مطلوب و ارگانیک تهیه و تنظیم فرمایید .

شیر پاک کن روغن جوجوبا , ویتامین E

یک قاشق غذاخوری روغن جوجوبا را درون یک بطری بریزید بعد یک کپسول ویتامین ایی را شکسته و محتویات را به بطری اضافه فرمایید تا با روغن جوجوبا ترکیب شود و بعداز آن چندین قطره از اسانس روغن مورد علاقه تان را به آن بیافزایید . برای پاک کردن آرایش خویش یک گلوله پنبه را به محلول , آغشته نمایید و آرایش و پیرایش را از صورت خویش تمیز نمایید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد