مراقبتهای بعد از کاشت مو به روش sut

کاشت مو sut که یکی از بهترین روش های کاشت مو میباشد ، شما میتواند در این بلاگ مراقبت هایی که نیاز است بعد از کاشت مو به روش sut رعایت کنید رو اطلاع پیدا کنید

مراقبتهای بعد از کاشت مو به روش sut

کاشت مو sut که یکی از بهترین روش های کاشت مو میباشد ، شما میتواند در این بلاگ مراقبت هایی که نیاز است بعد از کاشت مو به روش sut رعایت کنید رو اطلاع پیدا کنید

مراقبت های پس از عمل کاشت مو

مراقبت های پس از عمل کاشت مو

علاوه بر داده ها کافی در رابطه روش های عمل کاشت مو و همینطور پیدا کردن پزشکی متخصص , نکاتی راجع به بعداز عمل است که نیاز به اطلاع از آن خوا هیم داشت که با توجه به آن ها می توان سرعت ترمیم و بهبودی را ارتقا داد .

 

1 . مرحله ی عمل و پیوند مو نزدیک به 4 تا 8 ساعت زمان می‌برد . هرچند می توان بعداز عمل و فردای روز عمل به کار های معمولی خویش بپردازید اما در‌حالتی که امکان استراحت موجود است حدود 3 تا 5 روز بعداز کار را استراحت نمایید تا موقعیت بهتری داشته باشید.

 

2 . به جهت تزریق شدن دارو های آرام بخش و تسکین دهنده نیاز است تا روز عمل کسی را با خویش بیاورید تا هنگام ترخیص شمارا تا خانه همراهی کند .

 

3 . در روزهای نخستین بعد از عمل به جهت وجود خون خشک شده در مکان هایی که موی پیوند داده شده تلاش نمایید مو خویش را به کسی نشان ندهید چون منجر احساس بد در دور و بری ها خواهد شد و قابلیت این که آنان با قضاوت نا به جا شمارا نا امید از این کار نمایند وجود دارد .

   

4 . روز های نخستین بعداز کاشت زمانی که می خوابید و سرتان را روی بالش قرار می دهید مراقب باشید تا با تماس سر با بالش فولیکول های موی نریزند . در صورتی ریزش موی شما به طور غیرعادی بود بلافاصله به دکتر معالج خویش اطلاع دهید .

تلاش فرمایید سرتان عرق نکند چون این اتفاق احتمال دارد منجر عفونت در محل پیوند شود .

5 . طی روز های اولیه بعداز کاشت مو از شستن مو های خویش اجتناب نمائید .

 

6 . استفاده از کلاه و یا این که روسری منجر جراحت به فولیکول ها و همینطور طولانی شدن مراحل بهبودی خواهد شد .

بعداز کاشت

7 . طی روز های نخستین بعداز عمل تا جای ممکن در معرض تابیدن بدون واسطه خورشید نباشید . این کار منجر جراحت رساندن به گرافت های موی و همینطور طولانی شدن فرایند بهبود خواهد شد .

 

8 . بعد از این‌که پزشک شما شستن موی را مجاز اعلام‌کرد برای دوری از عفونت حاص شده از عرق کردن به آرامی موهای خویش را با آب و صابون ملایم شست و شو دهید .

 

 

 

10 . نگرانی را از خود بدور نمایید . در او‌لین روز های بعد از عمل وجود جراحت روی سر امری معمولی است و این حادثه منجر می شود فکرتان به‌این سمت برود که ممکن است این زخمها تا مدام روی سر باقی بماند . ولی در بیشتر اشخاصی که عمل کرددن این طور نبوده و از بین خواهد رفت .

 

11 . نسبت به نتیجه عمل زود قضاوت نکنید . ترمیم مو عملی است که زمان میبرد تا نتیجه خود را نشان دهد

در پی فرآیند کاشت , محافظت از آن تا رسیدن به نتیجه آخری مضاعف حیاتی است . مهم ترین روز برای کاشت , او‌لین روز بعداز کاشتـ مو است . در چندین روز نخستین پس از کاشت , تارهای موی در حال سازش با محل تازه شان می باشند . براین اساس می بایست به طور کامل محل تازه تمیز نگه داشته شود . بعد از گذشت پنج روز از عمل کاشت شما میتوانید موهای خود را بشورید

 

پاک شدن پوست های دور و اطراف کاشت شده , زیاد کلیدی است زیرا به پرورش موهای نو یاری می نماید .

 

بعداز کاشت امکان دارد اطراف محل کاشت متورم و یا این که قرمز رنگ شود که‌این عکس العمل طبیعی است و سریغ برطرف می شود . به طور معمول نیز استفاده از آنتی بیوتیک پس از کاشت نیاز نیست .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد