مراقبتهای بعد از کاشت مو به روش sut

کاشت مو sut که یکی از بهترین روش های کاشت مو میباشد ، شما میتواند در این بلاگ مراقبت هایی که نیاز است بعد از کاشت مو به روش sut رعایت کنید رو اطلاع پیدا کنید

مراقبتهای بعد از کاشت مو به روش sut

کاشت مو sut که یکی از بهترین روش های کاشت مو میباشد ، شما میتواند در این بلاگ مراقبت هایی که نیاز است بعد از کاشت مو به روش sut رعایت کنید رو اطلاع پیدا کنید

بهترین شیر پاک کن های ارگانیک و اثرگذار برای پوست (قسمت یک)

شیرپاک کن هویج

با رنده ی ریز 2عدد هویج درشت و تازه را رنده فرمایید و با یک لیوان شیر ترکیب فرمایید و هر شب آرایشتان را با این شیر پاک کن پاک نمایید . این شیر پاک کن را فقط 24 ساعت میتوانید در یخچال نگه داری فرمایید .

شیرپاک کن سیب زمینی

این شیرپاکن برای از بین بردن لکه های پوست نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد . برای تهیه و تنظیم آن 2 عدد سیب زمینی آب پز شده را با یک لیوان شیر ادغام کرده و هر روز از آن به کارگیری نمائید . این مخلوط را 24 ساعت در یخچال مراقبت نمائید .

شیر پاک کن عسل و زده تخم مرغ

2 قاشق غذاخوری عسل را که در حرارت معمولی نگهداری شده و رقیق شده را با یک لیوان شیر و یک زرده تخم مرغ خوب ادغام فرمائید و بعد از یک دست شدن از آن برای پاک کردن صورت تان استعمال نمائید . این مخلوط را می‌توانید به مدت یک هفته درون یخچال فریزر محافظت و استعمال فرمایید .

شیرپاک کن نعناع و جعفری

4 قاشق غذا خوری نعناع خشک خرد شده و4 قاشق طعام خوری جعفری خرد شده و 300 میلی لیتر شیر آماده فرمایید . نعناع و جعفری خرد شده را وارد ترکیب کرده و شیر را هم بر روی آن بریزید و عالی ادغام نمائید ترکیب متبوع را 12 ساعت به حال خویش بگذارید بعد از آن ادغام را صاف کرده و در پیاله در بسته ای در فریزر مراقبت نمایید .

ادغام نعناع و جعفری شیر تمیز کن مناسبی برای پوست های چرب که تراوش مضاعف چربی دارا هستند و جوش و لک و منافذ پوستی باز دارند به دست میدهد برای تغذیه پوست به جای کرم های چرب میتوان از این ادغام ساده استفاده کرد جعفری چربی پوست را می کاهد و نعناع اثر بهبود بخشی قویی دارد این مخلوط را روزانه 2 بار بعد از شستن صورت میتوانید به صورت بمالید.

شیرپاک کن کاهو

5 برگ بزرگ کاهو را در 2 لیوان آب به مدت 10 دقیقه بجوشانید و عصاره ی آن را با 2 عدد هویج رنده شده ترکیب نمائید و استفاده فرمایید , شما می‌توانید این ادغام را تا 6 روز در یخچال نگه داری نمائید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد