مراقبتهای بعد از کاشت مو به روش sut

کاشت مو sut که یکی از بهترین روش های کاشت مو میباشد ، شما میتواند در این بلاگ مراقبت هایی که نیاز است بعد از کاشت مو به روش sut رعایت کنید رو اطلاع پیدا کنید

مراقبتهای بعد از کاشت مو به روش sut

کاشت مو sut که یکی از بهترین روش های کاشت مو میباشد ، شما میتواند در این بلاگ مراقبت هایی که نیاز است بعد از کاشت مو به روش sut رعایت کنید رو اطلاع پیدا کنید

بهترین شیر پاک کن های ارگانیک و اثرگذار برای پوست (قسمت دوم)

شیرپاکن نعناع و خیار

1 عدد خیار و 5 برگ نعناع ها را خیلی ریز فرمائید و همراه 1 فنجان شیر داخل مخلوط کن بریزید , آن گاه ادغام به دست آمده را صاف فرمائید . توسط پنبه , شیرپاک کن را به پوست صورت تان بزنید و با حرکت دورانی آهسته پوست تان را منزه نمائید . آنگاه می‌توانید صورت تان را با آب ولرم بشویید . تاریخ مصرف این شیرپاک کن ارگانیک یک هفته آن نیز درون یخچال است .

شیر پاک کن گریپ فروت

3 قاشق غذاخوری اب گریپ فروت تازه را با 2 قاشق غذاخوری آب لیموی تازه و 1 لیوان شیر ترکیب کرده و به کار گیری فرمایید , شما می‌توانید این مخلوط را تا 24 ساعت در یخچال نگه داری نمائید .

گلاب , منزه کننده ارگانیک پوست

برای پاک کردن آرایشتان یک پد پنبه ای را با گلاب آغشته نمائید و آن گاه در کمی روغن نارگیل قرار دهید و به آرامی پوست خویش را با آن تمیز نمایید و از این مخلوط برای پاک کردن آرایش چشم نیز به کار گیری فرمائید . گلاب سبب ساز آبرسانی و درخشش پوست می شود و پوست را قابل انعطاف و صاف می نماید .

سرکه سیب و عرق رازیانه

برای پاک سازی پوست یک پنبه را با ترکیب سرکه سیب و عرق رازیانه آغشته نمائید و آرام روی پوست خویش بکشید تا پوست شما ضد عفونی و روشن شود و کبودی دور چشم برود .

روغن دانه انگور

سه قاشق غذاخوری روغن دانه انگور و 1قاشق غذاخوری روغن کرچک را با هم ادغام نمائید و برای پاک کردن پوستتان یک پنبه را با این روغن آغشته فرمائید و آهسته بر روی پوست خویش بکشید .

شیر پاک کن صورت روغن نارگیل

برای پاک کردن آلودگی های پوستتان , روغن نارگیل را که دارنده خاصیت ضد میکروبی است , را روی صورت زده و به آرامی ماساژ دهید و بگذارید حدود 30 ثانیه روی پوست شما بماند و بعد از آن یک حوله گرم را بر روی صورت قرار دهید تا منافذ پوست گشوده شود . بعد از گذشت 15 - 30 ثانیه روغن را با یک دستمال کاغذی منزه فرمایید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد