مراقبتهای بعد از کاشت مو به روش sut

کاشت مو sut که یکی از بهترین روش های کاشت مو میباشد ، شما میتواند در این بلاگ مراقبت هایی که نیاز است بعد از کاشت مو به روش sut رعایت کنید رو اطلاع پیدا کنید

مراقبتهای بعد از کاشت مو به روش sut

کاشت مو sut که یکی از بهترین روش های کاشت مو میباشد ، شما میتواند در این بلاگ مراقبت هایی که نیاز است بعد از کاشت مو به روش sut رعایت کنید رو اطلاع پیدا کنید

تعداد تار مو در کاشت مو sut

تعداد تار مو برای کاشت مو sut

هر مقدار میزان تراکم موهای پشت سر شخص بیشتر باشد , تعداد واحدهای فولیکول موی هم به همان میزان بیشتر خواهد شد . ممکن است مویی که از پشت سر برداشته میشود , به طور تک دانه ویا این که چند دانه‌ای باشد .

به عنوان مثال :

اگر از فردی 1000 تار مو گرفته شود  , به همان مقدار برداشت شده می‌توان مو در ناحیه ای که در گیر ریزش موی شده  , کاشت .  ولی چنانچه موهای شخص به طور چهارتایی باشد به ۴ هزار تار مویافزایش خواهد یافت که‌این شرایط به مدل موی هر شخص وابسته است و در هر فرد مختلف خواهد بود . به صورت کلی با شیوه های متداول امروزی FIT وFUT در سه روز متوالی بیش تر از ۶ تا ۷ هزار تارمو برای درخواست کننده نمی‌توان کاشت .

از دیگر اشکالات این تکنیک های مرسوم سنتی بودن آن است . علاوه بر این در‌این شیوه ها زیاد بودن تعداد جلسات کاشت بیمار را خسته می نماید و در آخر تراکم کم موهای کاشته شده را شاهدخوا‌هیم بود .

البته با تکنیک کاشت مو اس یو تی شخص انتخاب شده برای این متد پیوند موی قادر است تجربه ای فارغ از هیچگونه درد و یا این که خستگی تجربه کرده و تراکمی بسیار زیاد  را با ظاهری تماماطبیعی مشاهد میکنیم .


در طول فرآیند کاشت مو چه اتفاقی رخ می­دهد؟


بعد از این که پوست سر شما به صورت کامل تمیز شد، جراح با کمک یک سرنگ کوچک، بخش مورد نظر از سر شما را بی­حس می­کند. سپس، با استفاده از چاقوی جراحی یک بخش دایره­ای از پوست سر شما که مو دارد را برمی­دارد. بعد از آن، پوست سر را بخیه می­زند. جراح با کمک لنزهایی برای بزرگ نمایی و یک چاقوی جراحی تیز، آن بخش برداشته شده از پوست را به بخش­های کوچک­تری تقسیم می­کند. وقتی کاشت مو در این بخش­ها انجام شد، بعدا فرآیند رشد مو در این بخش­ها به صورت طبیعی صورت می­گیرد. جراح با کمک یک تیغ یا سرنگ در نواحی آن بخش از پوست سر که قرار است کاشت م در آن انجام شود، حفره­های کوچکی ایجاد می­کند. به آرامی در این حفره­ها مو کار گذاشته می­شود. در طول جلسه درمانی، یک جراح ممکن است صدها و حتی شاید هزاران مو بکارد. بعد از انجام پیوند تا چند روز، آن بخش از سرتان که مورد درمان قرار گرفته پانسمان می­شود. یک جلسه کاشت مو ممکن است چهارساعت و شاید حتی بیش­تر طول بکشد. ده روز بعد از جراحی، بخیه­های شما برداشته می­شوند. برای این که سرتان به پرپشتی کامل مد نظرتان برسد، شاید به سه یا چهار جلسه نیاز داشته باشید. جلسات با فواصل چند ماهه صورت می­گیرند تا هر یک از فرایند­های کاشت با بهبودی کامل به سرانجام برسند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد