مراقبتهای بعد از کاشت مو به روش sut

کاشت مو sut که یکی از بهترین روش های کاشت مو میباشد ، شما میتواند در این بلاگ مراقبت هایی که نیاز است بعد از کاشت مو به روش sut رعایت کنید رو اطلاع پیدا کنید

مراقبتهای بعد از کاشت مو به روش sut

کاشت مو sut که یکی از بهترین روش های کاشت مو میباشد ، شما میتواند در این بلاگ مراقبت هایی که نیاز است بعد از کاشت مو به روش sut رعایت کنید رو اطلاع پیدا کنید

کیفیت پیوند مو



گزینه های محدود پیوند مو

 

در کاشتـ مو از روش FUE , می توان موهای تن نظیر سینه , بازوها یا این که پاها را برداشت و از آن بر روی رمز به کار گرفت . اما در روش کاشتـ مو FUT هیچگاه از این روش به کار گیری نمی-شود . FUT را صرفا می توان بر روی حوزه‌ مشخصی از رمز بهره مند شد ( حیطه اهداکننده برای یک FUT نسبتاً ۲۲ سانتیمتر است . میزان سستی جمجمه در هر فرد با فرد دیگر گوناگون است . اشخاصی که سستی جمجمه پایینی دارا هستند دارنده نواحی اهدایی کوچک تری خواهند بود . بنابراین آن ها دارنده شکافهای پیوندی برای شیوه کاشتـ مو FUT می شوند .


زمان بازیابی طولانی تر

 

در FUT , عصر بازیابی دوچندان طولانی تر از عصر بازیابی FUE است . در تکنیک عمل کاشت مو FUT , پوسته پوسته شدن آسیب کاسه دو تا سه روز آغاز می شود . البته تورم هایی که نزدیک بینی , گونه ها و چشم ها بوجود می آیند شاید تا یک هفته ادامه یابد . در انتها هفته دوم , موهای کاشت شده در اثر «فقدان ناگهانی» می ریزند . آنگاه , دو تا پنج ماه ارتفاع میکشد تا موهای کاشته شده مجدد پرورش یابند .


عمل و پیوند با کیفیت تر

 

یکی مهمترین مزیتهای FUT این است که در مقایسه با FUE , کاشت موی گسترده تری را ارائه میدهد . با حفره استخراجی که در شیوه FUE به کارگیری میشود میتوان تعاملات شایان توجه متعددی انجام اعطا کرد . این فولیکول های مو جدا شده در زمان مراحل کاشت زنده نمی مانند . با این وجود در روند FUT , استخراج موی از روش یک فن بریده شده از بافت به صورت میکروسکوپی انجام میشود , همین مسائل سبب ساز میشود که پروسه انتقال به صورت قابل توجهی کاسته شده و میزان گستردگی پوشش موی ارتقا یابد . همین منجر میشود که FUT گزینه ای ایده آل برای بیمارانی باشد که طاسی گسترده دارا‌هستند و در زمان جراحی بازیابی موی , بایستی به حداکثر میزان مو کاشته شده دست پیدا نمایند .

تعداد تار مو در کاشت مو sut

تعداد تار مو برای کاشت مو sut

هر مقدار میزان تراکم موهای پشت سر شخص بیشتر باشد , تعداد واحدهای فولیکول موی هم به همان میزان بیشتر خواهد شد . ممکن است مویی که از پشت سر برداشته میشود , به طور تک دانه ویا این که چند دانه‌ای باشد .

به عنوان مثال :

اگر از فردی 1000 تار مو گرفته شود  , به همان مقدار برداشت شده می‌توان مو در ناحیه ای که در گیر ریزش موی شده  , کاشت .  ولی چنانچه موهای شخص به طور چهارتایی باشد به ۴ هزار تار مویافزایش خواهد یافت که‌این شرایط به مدل موی هر شخص وابسته است و در هر فرد مختلف خواهد بود . به صورت کلی با شیوه های متداول امروزی FIT وFUT در سه روز متوالی بیش تر از ۶ تا ۷ هزار تارمو برای درخواست کننده نمی‌توان کاشت .

از دیگر اشکالات این تکنیک های مرسوم سنتی بودن آن است . علاوه بر این در‌این شیوه ها زیاد بودن تعداد جلسات کاشت بیمار را خسته می نماید و در آخر تراکم کم موهای کاشته شده را شاهدخوا‌هیم بود .

البته با تکنیک کاشت مو اس یو تی شخص انتخاب شده برای این متد پیوند موی قادر است تجربه ای فارغ از هیچگونه درد و یا این که خستگی تجربه کرده و تراکمی بسیار زیاد  را با ظاهری تماماطبیعی مشاهد میکنیم .


در طول فرآیند کاشت مو چه اتفاقی رخ می­دهد؟


بعد از این که پوست سر شما به صورت کامل تمیز شد، جراح با کمک یک سرنگ کوچک، بخش مورد نظر از سر شما را بی­حس می­کند. سپس، با استفاده از چاقوی جراحی یک بخش دایره­ای از پوست سر شما که مو دارد را برمی­دارد. بعد از آن، پوست سر را بخیه می­زند. جراح با کمک لنزهایی برای بزرگ نمایی و یک چاقوی جراحی تیز، آن بخش برداشته شده از پوست را به بخش­های کوچک­تری تقسیم می­کند. وقتی کاشت مو در این بخش­ها انجام شد، بعدا فرآیند رشد مو در این بخش­ها به صورت طبیعی صورت می­گیرد. جراح با کمک یک تیغ یا سرنگ در نواحی آن بخش از پوست سر که قرار است کاشت م در آن انجام شود، حفره­های کوچکی ایجاد می­کند. به آرامی در این حفره­ها مو کار گذاشته می­شود. در طول جلسه درمانی، یک جراح ممکن است صدها و حتی شاید هزاران مو بکارد. بعد از انجام پیوند تا چند روز، آن بخش از سرتان که مورد درمان قرار گرفته پانسمان می­شود. یک جلسه کاشت مو ممکن است چهارساعت و شاید حتی بیش­تر طول بکشد. ده روز بعد از جراحی، بخیه­های شما برداشته می­شوند. برای این که سرتان به پرپشتی کامل مد نظرتان برسد، شاید به سه یا چهار جلسه نیاز داشته باشید. جلسات با فواصل چند ماهه صورت می­گیرند تا هر یک از فرایند­های کاشت با بهبودی کامل به سرانجام برسند.

مزیت های کاشت مو sut

مزیت های کاشت مو به روش SUT چیست ؟

بطور خلاصه می توان اعلام‌کرد که مزایای شیوه کاشت مو sut عبارتند از :

  1. بهترین و جدیدترین روش درمان ریزش مو سر است .
  2. به جز در مان ریزش موی از این روش جهت معالجه ریزش ابرو و ریش نیز میتوان بهره برد
  3. دقت بالا و حاصل به یادماندنی و به طور کامل طبیعی عمل .
  4. بهره مندی از امکانات و دستگاه های پیشرفته به جای به کارگیری از روش های سنتی.
  5. نیاز نداشتن به بی هوشی ,  بخیه زدن  , فارغ از درد و خون‌ریزی.
  6. استراحت کوتاه چندین ساعته بعداز عمل که نیاز به بستری رو از بین برده .
  7. مدت زمان یک جلسه ای پیوند مو
  8. به کارگیری بهینه از تمام گرفت های استخراج شده جهت کاشت .
  9. کاشت مو بدون خون ریزی و جراحی انجام میشود
  10. طبیعی بودن خط رویش مو
  11. تراکم بسیار بالا مو در این روش نسبت به روش های دیگر
  12. در این روش امکان این وجود دارد از همه بخش های بدن برداشت انجام شود
  13. در این روش پیاز مو به وسیله پانچ لیزری صورت میگرید
  14. در کاشت مو به روش SUT از بین رفتن فولیکول های برداشت شده به صفر می رسد.
  15. در تکنیک کاشت مو SUT  متقاضی بی هوش نمیشود بلکه توسط بی حسی موضعی عمل پیوند مو SUT انجام میشود

افراد مطلوب انجام کاشت مو به روش sut ؟

افراد با مشخصات زیر شرایط مناسبی را برای کاشت مو به روش SUT را دارا می باشند

  • آلوپسی ( طاسی ) آندروژنیک در آقایان
  • طاسی بعداز ضربه
  • طاسی بعداز سوختگی
  • طاسی بعد از پرتو درمانی
  • طاسی ایجاد شده به وسیله التهابات پوست ( بعد از درمان )
  • اسکارهای پس از جراحی
  • تکمیل تجدید معالجه پوست سر مودار
  • نقائص مو در بخش مژه , سبیل و ریش ، ابرو
  • نواقص  موی در نواحی تناسلی
  • رشد مجدد موهای سینه